вторник, 14 април 2015 г.

Салата на пластове


Необходими продукти:
(за 2бр. салати)

2 домата
100 сирене
2 стръка зелен лук
2 твърдо сварени яйца
4 печени чушки
магданоз
1 скилидка чесън

сол
олио/зехтин
оцет

          Обелваме доматите и ги нарязваме на кубчета. Печените чушки ги нарязваме на дребно и ги смесваме със счукания чесън.

         Облепяме с фолио едно гювече. Може и друг подходящ съд или голяма купичка. На дъното на гювечето слагаме ред домати, върху тях натрошено сирене, нарязан на ситно лук, отгоре нарязан на ситно магданоз. Върху тях поставяме настъргано на едро ренде яйце и завършваме с наситнените печени чушки. Притискаме добре с ръка, покриваме с фолиото и оставяме в хладилник за поне 30 минути.
        Обръщаме салатата върху чиния и сервираме със сол, олио и оцет, за да може всеки да си я подправи по свой вкус. Получава се една наистина невероятно вкусна и ефектна салата.

       Да ви е сладко!































           
           
              Идеята съм взела от Йоли, разбира се. Аз направих леки корекции.

2 коментара:

  1. Страхотно вкусна и ефектна салатка-впечатлих и съпруга и комшиите,които дойдоха тая вечер на лаф моабет и се наложи продуктите приготвени за две големи салати да ги разпределя за 4 по-малки.Аз добавих и малко нарязана на дребно краставица след пласта от сирене и магданоз.Определено ще си я приготвям през цялото лято-поне зеленчуците са ми в градината.Благодаря ти Нели за чудесната идея.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз благодаря, че се довери за тази вкусна и ефектна салата. На мен ми е в топ 3 от всички салати, които съм приготвяла. Радвам се, че си добавила и нещичко от теб.
      Сърдечни поздрави!

      Изтриване