събота, 16 май 2015 г.

Ягоди с шоколад


В интернет много често съм виждала снимки с ягоди с шоколад. Реших и аз да направя такива и малко да си поиграя като ги украся. Това не е някаква точна рецепта. Предполагам, че който иска да се позанимава малко, ще се справи. Ето аз как ги направих:


Необходими продукти:

няколко ягоди
по половин шоколад (45-50г): натурален, чист млечен и бял

           Измиваме ягодите, като се стремим да запазим зелените им листенца. Подсушаваме ги.
          В три отделни съда разтопяваме на водна баня трите вида шоколад, като във всеки съд капваме по няколко капки олио и разбъркваме.
          Вземаме по една ягодка, като я държим за листенцата и с помощта на малка чаена или кафена лъжичка започваме да поливаме внимателно с шоколад. Държим ягодката надолу, за да може да се стича шоколада и да се разпредели равномерно. Така редуваме с трите вида шоколад.
         Всяка готова ягодка слагаме в съд или направо на металната решетка във фризера, за да стегнат.
         В три отделни найлонови торбички слагаме отново от трите вида разтопен шоколад, отрязваме им съвсем леко връхчето и върху всяка ягодка правим тънки ивички. Редуваме на бяла ягодка - тъмни ивички, на тъмна ягодка - бели ивички. Отново връщаме във фризера или в хладилник, за да стегнат.
        Съхраняваме в хладилник преди консумация.

        Аз реших да поглезя моята половинка когато си пием следобедното кафе.

       В чинийката съм сложила и топка домашен шоколадов сладолед.

        Да ви е сладко!






Няма коментари:

Публикуване на коментар