събота, 17 януари 2015 г.

Яйчена салата

Това е първата рецепта, която ми направи силно впечатление докато разглеждах блога El`s Kitchen на моята приятелка Ели Димитрова. Много обичам всичко свързано с яйца, а в комбинация с кисели краставички и майонеза се превръщат в любимата ми салата.
         Ели, благодаря ти за страхотната рецепта! 

Необходими продукти: 

7 твърдо сварени яйца
3 кисели краставички
3 с л майонеза
1 с л горчица
магданоз
копър, сол, черен пипер

            Яйцата настъргваме на едро ренде, а киселите краставички режем на малки кубчета. Майонезата и горчицата се разбъркват и се овкусяват. Нарязваме на дребно зелените подправки към майонезата и горчицата. Добавяме яйцата с киселите краставички. Разбъркваме всичко много добре. Хубаво е готовата салата да се охлади в хладилника преди консумация.
           Да ви е сладко!


           Рецептата видях от тук.





3 коментара:

  1. Това изглежда много добре и ми харесва . Сърдечни Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет, Зори. Благодаря за милите думи. На мен лично ми е сред любимите салати.
      Сърдечни поздрави!

      Изтриване
    2. neli ioneva ti si krasiva mlada jena s krasivo dete

      Изтриване