сряда, 29 ноември 2017 г.

Пастет от печени червени чушки


Необходими продукти:

8-9 средни на големина печени червени чушки
1 препечена филия хляб
2 скилидки чесън
50г смлени орехи
3-4 с л олио
1 с л оцет
1 к л сол или на вкус


            Почистените печени чушки нарязваме на едро. Филията на кубчета, чесъна наситняваме.
            Поставяме всички продукти в блендер, прибавяме орехите, олиото, оцета и овкусяваме със сол.
            Разбиваме всичко до гладкост. Аз не исках да е съвсем гладко и затова спрях когато достигнах констистенцията, която аз исках.
            Може да поднесете както сервиран в чиния, така и върху препечени филийки. На мен лично върху филийки ми се услади най-много.

             Да ви е сладко!















                                                         Рецептата съм адаптирала от ТУК.

Няма коментари:

Публикуване на коментар